Denna dag



Hemma hos mamma tidigare idag fick risgrynsgröt (julgröt) och adventsfika. Gotti gott.
Dirket efter det skjutsade Remi mig till jobbet. Hade inte alls någon lust att jobba, satt hemma hos mamma och sa ett antal gånger att jag inte orkade. Jag var jätte trött. Men när jag väl var där och efter att jag hade tagit några beställningar var jag igång igen.

Vi hittade förresten belysning till balkongen. När jag kom hem från jobbet såg jag när jag kom från bussen hur fint Remi hade satt upp det på balkongräcket. Det blev verkligen jätte bra :) Hittade julgardiner också.. Super bra! Nu har vi allt som behövs, till och med lite juliga sängkläder :)

Imorgon ska jag sätta upp julgardinerna :D Ni får såklart se hur det blir ;)



Så här lite tog Remi först och smakade. Han har aldrig ätit risgrynsgröt förut men det blev mer sedan. Till och med lite mjölk till, han har aldrig smakat mjölk heller :P



Min tallrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0