4 månader


Idag blir gosungen fyra månader, big boy. Han är faktiskt en big boy. Vi var på BVC idag och han växer kan jag säga, haha. Han är nu 65,7 cm och väger... Är ni beredd? 8190 gram.
Vi behöver inte oroa oss för att han inte har aptit eller svårt att äta i alla fall och det är skönt ;)

Efter BVC åt vi lunch på stan. Nä vi var på väg hem stötte vi på två av Remis kompisar som ville fika med oss. Jag hade ingen lust så jag tog Elias och gick hem. Nu har jag diskat och ska bädda sängen. Gjort lite nytta med andra ord :P




4 månader <3


Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Hahahahahaha, fågelskådare? Kikare? Ja, då måste han verkligen sett ut som en nörd! Du är galen. ;P



Ojdå! Växer så att det knakar! Har han fortfarande blå ögon eller börjar de bli mer åt det bruna hållet? Har hört att det kan ändras, eller har jag fel? :s

Han är i alla fall jätte, jättesöt! Plutten!

2009-11-16 @ 15:03:19
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lucas blir 4 månader i morgon och han väger 8300 och är 68 lång så dom ligger lika våra killar :)

2009-11-16 @ 16:08:39
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0