2012



Jag och Remi har vart på bio nu ikväll. Mamma var som vanligt snäll och ställde upp och var barnvakt :)
Efter bion stannade vi hos mamma och fikade. Man får alltid fika eller mat när man är där. Mumsigt!

Filmen var i alla fall jätte bra, den kan jag rekomendera starkt.
Man börjar ju fundera lite på om det skulle kunna hända i verkligheten. Kanske inte just 2012 men inom en ganska snar framtid. Usch buscha, jag tycker allt som har med klimatförändring och rymden att göra är skit läskigt. Jag vågar liksom inte inse att det sker förändringar på vår planet.
Vi hoppas att 2012 förblir en film bara och inte verklighet.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha ja jag trodde också att jag var ensam. Lucas är ju större än mina kompisar barn som är några månader äldre men BVC sa att mycket beror på ersättningen. Men jag tycker också det är skönt att dom växer :)

2009-11-17 @ 09:17:15
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0