Halv ledig dag



Jobbade bara 2 och en halv timme idag. Jag fick sluta tidigare :D I morgon jobbar jag ett långt pass, och gud vad jag gruvar mig :/ Jag orkar inte! Jag vill inte jobba mer nu. Jag ringde försäkringskassan igår och skulle fråga hur det gick med mina papper jag skickat in om havandeskapspenning och hon kunde se att "ärendet pågick". Dom kollar på det nu alltså. Men det betyder väl inte att jag får svar snart.. Dom är ju så seg! Jag skulle få prata med en handläggare och få reda på mer detaljerat men så klart ringer hon/han på måndag eller tisdag eftersom det är helg nu. Gaaah!

Nu ska vi laga mat nu, eller jag, för det finns vissa som inte orkar :P
Sen ska vi åka hem till mamma och hälsa på :) Jag har saknat henne. Har inte träffat henne sen förra fredagen. På väg dit ska vi åka förbi jobbet (McDonald's) och köpa den nya McFlury Marängsviss. Den får ni inte missa alltså! 








Kommentarer
Postat av: Pety

Hon trodde flicka.. men det är ju inte hundra procent. Jag är jätte osäker nu :(

2009-05-09 @ 15:36:45
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: fanny

HUUUUUUUR gó som helst ju;D tack tack tack :D allt bra ? :D

2009-05-09 @ 20:17:02
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej!

Är det nån av de andra tjejerna som blivit beviljad HP?

Jag och Therese blev det ju inte men jag hoppas att de börjar tänka till om det är många som söker.

Det är sjukt att behöva jobba på donken när man är höggravid....morrar åt Fk att de skärper sig!!

2009-05-10 @ 00:01:17
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0