Inte mycket att hurra för


Jag säger då bara jävla försäkringskassa!! Vad ska man jobba med för att få havandeskapspenning? Räcker inte McDonald's liksom? Jag skulle vilja se någon tant/gubbe som jobbar med att ta besluten jobba hos oss en dag. Dom, som inte ens är gravida, skulle aldrig kunna jobba där. Det går nog inte att tänka sig hur stressigt och hårt det kan vara att jobba på McDonald's när dom själv sitter där i sina fåtöljer framför en datorskärm. Stackrana, som har ben som somnar när dom sitter där, och får ont i ryggen och rumpan av kanske en för väl insutten stol. 

- Tur för er att jag har semesterdagar som jag kan ta ut i juni så jag slipper slita på jobbet och så jag kan spara på föräldrarledighetsdagarna. Annars hade jag nog blivit väldigt deppig. Som sagt, tur för er!




Kommentarer
Postat av: Ida

FK är tamejfasen inte riktigt kloka men ingen kan ju iaf kalla dem för inkonsekvent:-(

blir så jäkla upprörd över att ni ska behöva jobba men bra att du har semster att ta ut så gjorde jag med:-)

2009-05-11 @ 22:30:34
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0