Foundation



Jag kom på en grej bara sådär ändå som jag även tänk förr men inte gjort eftersom det inte känns rätt att lägga så mycket pengar på. Det är att köpa en riktigt bra foundation, och dyr. Det kan man väl få unna sig tycker man. Dom håller ju ändå hur länge som helst. Jag ska köpa det nästa gång. Jag ska gå till flera olika butiker och fråga vilken som är bäst för min hy och vilken som skulle passa bäst. Jag har aldrig gjort det förr. Jag har liksom köpt den som det är ett någorlunda bra pris på. Har aldrig riktigt tänkt hur den är för min hy och vilken färg som passar bäst. Men snart, någon gång framöver ska jag göra det!

Idag är jag ledig från jobbet. Vet icke vad som hittas på men jag åker kanske till mamma en sväng. Förresten så värkar jag ha tappat bort mitt bankomatkort så det blir nog en sväng till banken och fixa det.
Ååh, allt är så tråkigt när inte Remi är med! Vi är aldrig lediga tillsammans. Vi går om varandra här hemma. Trök värre!
Just nu sitter jag bara här och äter jordgubbar, ska hoppa in i duschen strax för lite uppfriskning. 


En gubbe från jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0