Tandläkaren, igen

Idag har jag vart hos tandläkaren igen. De gjorde inte så mycket, bytte en grej och ska kolla om gluggen har gått igen lite till nästa gång. Den där jäkla gluggen vill ju inte gå igen någongång!! I underkäken kunde jag inte ta bort eftersom det fanns ingen där idag som gjorde skenor, den får man bakom tänderna när man haft tandställning så dom inte ska flytta på sig. Får väl göra det nästa gång antar jag :) 
Nu håller jag på att göra matlåda till Remi. Ska gå med den till hans jobb. jag lovade det igår. Man måste ju vara snäll ibland ;) Hans jobb ligger bara 500 meter här ifrån, om ens det.. Annars skulle jag inte ha gjort det. Haha.

Ikväll ska vi hem till mamma och grilla! Jag ska se till att jag är riktigt hungrig tills dess. Jag åker nog dit vid fyra-fem, sen kommer Remi direkt efter han jobbat klart. Han slutar 18. Vi kan inte förbereda maten, måste ju vänta på honom eftersom han är grill mästaren ;P Ja, jag kommer hinna bli riktigt hungrig! MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0