Vilodag



Idag är jag ledig och jag ska inte göra någonting! Bara det som faller mig in. Man orkar inte göra någonting nu för tiden, och ju närmre dagen D man kommer (i mtt fall 14 juli) får man nog mindre och mindre ork. Men man ska ju vila mycket, och jag ska jobba 4 dagar efter denna dag så det behövs. Shit, jag låter som världens lataste, att jobba 4 dagar i sträck är ingenting. Men när man är gravid så är de det. Usch usch.. Därför ska jag inte göra någonting idag. 

Remi har gått till jobbet, han slutar kl 22 så det blir lite ensamt här hemma. Men men..



Nu har jag beställt dom här söta som jag sa att jag skulle :)




Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud va söta! Ni kommer få en söt och tuff liten Elias;)

2009-05-14 @ 19:25:54
URL: http://mysticalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0