Personalfest



Nu har det vart dålig uppdatering av mig. Fy fy. Men igår gjorde jag inget annat än att jobba så det var ändå inge kul att berätta om.

Kom nyss hem från stan där jag & Remi var och kikade lite. Han fyller ju år i morgon så han skulle peka ut några saker han ville ha så jag kunde köpa nåt av det senare idag när han inte var med. Men det gjorde han så klart inte. Han sa att han inte ville ha något. Men han föreslog i stället att vi kunde gå och kika när vi hade fått lön så kunde jag köpa något då om han hittade nåt han ville ha då. Och det var väl ganska smart egentligen, men jag vill ju ge något i morgon också, på hans dag! Men vet absolut inte vad jag ska köpa så vi väntar nog och gör som Remi sa :) Det var ju ändå som sagt ett bra förslag.
Jag ska ner på stan igen snart för att träffa mamma (och bröderna?). Ska följa med mamma och köpa något åt Remi :P Så måste jag även köpa lite grejer som jag ska ha på hans tårta :D Ja, jag ska göra en tårta till honom förstår ni. Så klart! 

Ikväll är det personalfest. Så hinner inte vara på stan så länge för jag måste ju hem och göra mig klar. Det ska bli trevligt :)

Nu måste jag äta nåt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0