Nytt i hallen



Nu är det bestämt att jag ska jobba till 15 juni. En månad till alltså, sen ska jag börja ta ut mina semesterdagar och när dom är slut ska jag börja ta ut min föräldrarpenning. Det känns bra att äntligen ha ett datum satt när jag ska gå hem :) Fast jag har fortfarande lite frågor och funderingar men det får jag ta med chefen nästa gång jag träffar honom. 
Men det kommer bli perfekt med 4 veckors vila innan lillen kläcks ;)

Vi klev upp tidigt idag. Vet inte varför, Så nu är jag jätte trött igen. Får se om jag hinner somna en blund före jobbet. Jobbar ett 17-21 pass idag. Får se hur det går. Men idag var det lite roligare människor som jobba såg jag så det lär väl gå bra :) Hoppas jag inte blåser bort när jag ska gå till bussen. Det är storm här! 


I morse gjorde Remi klart i hallen. Så här blev resultatet. 




Spegel, blomma, byrå och tavla. Allt från Ikea så klart.
Fint, visst? :D

När jag har visat min hall måste jag dra en gammal "fräckis".
"Hellre en back i hallen än ett hack i ballen.. "
Sorry men jag var tvungen.


Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

haha, där fick du allt till det! ;)

2009-05-16 @ 20:48:07
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0