Högsommar värme!



Pust, idag har det vart bra varmt! Trotts det har inte sola på stranden lockat mig så värst med min jätte mage. Skulle inte känna mig så bekväm bland folk i bikini liksom. Men det kanske går att vänja sig, vilket jag hoppas för jag vill inte sitta hemma om det blir sånna här härliga dagar. Jag behöver ju bli brun också!!

Jag & Remi har haft en toppen dag även fast vi inte njöt av solen på stranden. Vi började dagen med att gå på H&M på stan och köpa vita leggings till mig för de svarta passade inte till klänningen jag hade idag. Inte bara därför, så fåfäng är jag inte Jag skulle ju ändå köpa ett par. Jag hittade även en jätte fin klänning som jag lägger upp senare. En leopard mönstrad. Det som var så bra att jag kunde ha storlek 34, som jag hade tidigare innan graviditeten. Visst, den sitter väl helt annorlunda nu än vad den kommer göra sen. Men skönt att veta att jag kan använda en sån snygg klänning även efter graviditeten :)
Sen åt vi lunch på Berggrenska gården. Super god lax!
Sen fortsatte vi ut till Valbo köpcentrum och Ikea. På Ikea köpte vi lite smågrejer, tavlor till sovrummet, en skohylla, korgar som nu står i bokhyllan och två mattor. Köpte jätte goda jordgubbar och bigarråer utanför som en kille stod och sålde. 
Efter det gick vi in på H&M i köpcentret och jag hittade mamma shorts som jag har letat efter och gått och vart arg över att det inte finns. Men nu har jag köpt ett par vanliga svarta som jag kommer bo i när det är sånt här väder. Avslutade med kulglass. 
Till sist åkte vi till mamma och fikade. Det är ju morsdag idag. Själv får man vänta ett år innan man blir firad på denna dag för första gången ;) Ja, och nu är vi hemma och jag har proppat i mig massa jordgubbar så jag är mätt nu. 



Lunch


Han kör bättre än mig, nästan ;P

Puss

Hej på er!



Kommentarer
Postat av: fanny

gud va god lunchen såg ut. blev riktigt hungrig. :D allt fint annars? :)

2009-06-01 @ 13:56:11
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0