Floppen


Som sagt var vi hemma hos mamma och grillade igår. Vi satt ute på altanen och åt och pratade massa. Sen var det dags för Eurovision. Alla satt bänkad framför tvn. Och som jag anade så gick det ju inte bra för Sverige. Kan vi lära oss någongång att skicka ett bra bidrag dit? Det har ju aldrig hänt. Tänk om vi hade skicka dit EMD då hade vi vunnit, för det skulle ju vart tre stycken söta killar istället för bara en (han som vann), trippelt upp liksom. Inte för att jag tyckte Norge killen var söt.. EMD är ser ju bättre ut hela högen.. Så fatta vad vi skulle vunnit alltså! Alla skulle gått igång på deras låt. Och killarna själv så klart :P Jag tycker inte att Norge var bra.. En liten dräng med fjol? Typ.
En låt som jag älskade var Maltas! Gud vad fin den var! Värsta typ Disney-film-låten. Åååh. Jag röstade till och med :P

Idag är jag också ledig. Hurra! Men vad ska jag göra? Jo, jag ska stäääda. Det brukar ju ta sin tid om man ska vara noga precis som jag. Remi slutar kl 19. Jag längtar dit!




Gårdagens favorit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0