Det blir en fredag kväll hos mamma


Fredag, igen. Dagarna bara försvinner iväg. Och snart kommer lill pojken :)

Idag ska jag & Remi hem till mamma. Jag åker dit tidigare än han eftersom han slutar kl 19, och det finns inget att göra här hemma för min del helt själv. 
Mamma åker på kryssning idag så hon ville att vi skulle vara där hemma och hålla koll på grabbarna lite. Inte för att dom behöver barnvakt precis, men 15 år.. Ni fattar själv. Då kan man hitta på lite vad som helst. Men det kommer bli trevlig för vi ska grilla och mamma har köpt massa chips och godis. Jag kommer trivas i alla fall, haha. Vi kommer att sova kvar där och jag får närmre till jobbet i morgon :)

Innan jag åker till dit så behövs det dammsuga och diskas lite. Jag känner mig skyldig till att göra det eftersom jag är ledig. Eller ska jag spara det tills i morgon, för då är Remi ledig? Nej, så dum kan jag ju inte vara.



En bild från igår när Erik och jag var ute och fota lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0