Borta bra men hemma bäst



Kvällen igår hos mamma blev trevlig. Vi grillade korvar och grillspett. Sen blev det godis och ostkrokar. Hade dock väldigt svårt att somna. Det kändes så konstigt att sova hos mamma igen liksom. Jag kände mig inte hemma fast jag bott där i 19 år :P Man vänjer sig så fort med sitt eget. Jag trivs så bra här i vår lägenhet. Det kommer bli sorgligt att lämna den sen när vi måste flytta till något större. 

Idag har jag jobbat ett fem timmars pass. Tiden gick fort faktiskt. Och nu har jag bara 14 pass kvar att jobba :D Weeij!
Nu måste vi snart börja sortera tvätten. Klockan 19 har vi tvättstugan, en lördag kväll.. Lite sådär smått roligt. Men vad ska vi göra då? Har inte en krona att göra någonting för. Vi längtar tills på måndag alltså ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0