Glassen Wich


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men jag har iallafall jobbat hela dagen och nu är både jag & Remi hemma igen. Just nu sitter vi och kollar på Let's Dance, för det finns inget annat att kolla på. Remi har nyss tagit fram lite te och kex som vi ska fika :)

Kan ju berätta att jag köpte Ben & Jerrys nya glass Wich som GB glass har. Den var god, dock lite smaklös men den var liksom mysig att äta och god konsistens. Den kanske inte är värd 25 kr, men Ben and Jerrys är ju Ben and Jerrys. Om jag skulle betygsätta den skulle den få 3 av 5. En glass som man bara jag skulle köpa ibland. 


Det är liksom en cookie med glass imellan. 






Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh jag har varit så nyfiken på den men tyckt den är för dyr... Men då ska jag faktiskt testa den :) Som du skrev Ben & Jerry's e ju alltid Ben & Jerry's!!!

2009-03-14 @ 23:06:24
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja man kan väl det, fast jag väntar nog till jag får en stor lön känner jag... Hahah

2009-03-16 @ 02:39:57
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0