Bebis bilder



Jag & Remi har vart lediga tillsammans idag. Vi har inte gjort någonting förutom att vi har vart duktiga. Vi har tvättat, stor städat och lagat mat.  Det tog ju några timmar, så när vi var klar var det kväll. Har kollat på tv sedan dess.
Vet inte vad jag ska skriva. Det har inte hänt nåt idag liksom. Imorgon är jag ledig också, så det händer kanske lite mer då får vi hoppas. Man kanske går utanför dörren iallafall :P


Scannade nyss in ultraljuds bilderna på vår lilla pojk :) Och som sagt var han väldigt stor eftersom jag gått mycket längre än vi trodde, så hela han fick inte plats på korten riktigt :)

Lilla krabaten <3


Jag och Tessan ska troligtvis börja på yoga för gravida i april. Det ska bli kul!


Godnatt







Kommentarer
Postat av: Angi

Du måste ju lägga in fler på magen sen :)

2009-03-12 @ 10:10:52
Postat av: bella

Åh!

2009-03-13 @ 10:47:30
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Shit va roligt :D

2009-03-13 @ 13:54:33
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0