Jag vill gå i skolan



Igår var en trevlig kväll och det var så kul att träffa alla! Fast alla från klassen var ju inte där men dom som var där, så roligt! Och det finns alltid saker att prata om fast vi inte har träffats på jätte länge. Det är precis som när vi satt i klassrummen i skolan och pratade och skratta. Åh, vad jag saknar den tiden. Och det är läskit att tänka tillbaka. Det liksom vrider sig i min mage att tänka tanken att "Det kommer aldrig hända igen". 
Vi var hemma hos Mimi i hennes nya lägenhet. Fy vad fint det var. Hon hade lika byrå som vi ska köpa ;)
När vi satt i soffan och pratade började lillen i magen sparka. Mimi, Angelica och Amanda blev helt till sig när dom la handen på magen och kände hur det rörde sig :) Och vet ni, Mimi har suttit och kollat på babykläder på internet för att köpa åt oss. Det var väl hur gullit och snällt som helst :D hehe. 


Remi har nyss satt upp gardinstången som inhandlades när jag köpte de andra grejerna. Och så klart var det betongvägg där så det var lite trögt men det gick iallafall. Så nu ska det äntligen bara sättas upp en gardin så det slipper se så tomt ut.

Han kan sånt där.


Jag har fått önskemål att uppdatera bättre här i bloggen, och det lovar jag att försöka göra ;)
Nu ska jag göra mig redo för ett arbetspass. Jobbar 16.30-00, men Remi börjar 15 så jag ska åka med han och gå och kolla på Ikea och lite sånt tills jag börjar.

Mer hinner jag inte uppdatera idag på grund av jobbet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0