Klassfesten


Let's Dance finalen igår var bra och det var rätt par som vann! Så klart var det min röst som avgjorde, säger vi.

Jag jobbade igår, och direkt efter det åkte jag hem till mamma och var där ända tills Remi slutade då han kom förbi och hämtade mig där. Idag har jag också jobbat. Men nu är jag hemma, tagit mig ett bad och nu tänkte jag sova i en timme innan jag ska göra mig klar och iväg hem till Mimi. Det är ett par stycken från klassen som ska dit och det ska bli så kul att ses igen :) !! Men vad ska en gravid tjock tjej som jag ha på sig då?! 

Mamma skulle beställa lite kläder åt vår lilleman. Snällt va?! :D

    

Det här ska hon beställa. Plus att par hel blåa mjukisbyxor till bodyn :) (Hittade ingen bild på dom)
Från Ellos.


Det är ju någonting med bebis kläder som gör att alla tycker det är kul att köpa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0