Free from work


När Remi åkte till jobbet för en halv timme sen kände jag att det var dags att gå upp. Sov alltså till kl 14 idag jag. Fast jag får dåligt samvete jag sover så länge så var det ändå behövligt idag. Har inte sovit ut riktigt riktigt på jätte länge. Nu sitter jag vid köksbordet och ska äta en rejäl frukost :) Sen blir det stor städning. Konstigt nog är jag på städ humör idag. Får se hur länge städningen tar, skulle tro ganska länge sen får vi se vad jag gör efter det. Inget planerat, ganska skönt faktiskt. En riktig slappo dag med andra ord.

Såg att jag hade fått hem tidningen "Vi föräldrar". Beställde den på internet för ganska länge sen nu så jag trodde dom hade glömt bort mig, men nej då :) Det var ett erbjudande, 3 nr plus en jätte söt overall i storlek 62 som lillen ska ha sen.. 49 kr skulle det gå på och bara overallen var värd 249 kr så jag körde på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0