23+3


Har nyss ätit 4 rostade mackor till frukost. Det är ju så gott! Tog god tid på mig, läste tidningen samtidigt. Jag är ju ledig idag, så varför ha bråttom eller stressa? Det gör man ju varje dag på jobbet och det behövs inte mer av det för min och bebisens del. 
Ska torka håret, klä på mig och åka hem till mamma en stund tänkte jag. Remi jobbar till 16 och jag vill inte vara själv här hemma. Senare ska jag kanske träffa Diana. Har inte träffats sen hon fick sin lilla Josef :) Så honom ska jag också få se! Säkert hur go som helst :)

Nu är det bara 3 dagar kvar sen är man inte lika pank längre :P Eller 4 dagar om man räknar med idag. Då ska vi besätlla vår vagn och jag vill köpa någonting till lillen. Det finns inget roligare än att shoppa bebis grejer nu. Helt underbart! 


         
Från profil ser jag minst ut, större från sidan och störst framifrån.
Vecka 23+3 idag :)

Nu har den underbara solen kommit fram också :) Om det håller i sig såhär så blir det kanon. Humöret blir bra mycket bättre om vädret är bra. 


Ha en strålade dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0