Vecka 35



Nu har det gått 35 veckor och det är bara 5 kvar nu! Ja, det går ju framåt så det kanske snart är dags att planera mer saker. Idag ska vi i alla fall köpa mammas grannars bilbarnstol. Så vi kommer ha två sånna. Men ena är lättare om man ska bära med sig den och den andra ser mer rejälare ut, bättre skydd liksom. 

Igår fick vi tillbaka våra skattepengar. Trodde inte vi skulle få dom nu men det fick vi, och det var behövligt. Skit bra!
Nu ska jag göra mig klar och åka till jobbet. 11-15.15 idag, och hoppas tiden går fort. Efter det så har jag ju bara tre pass kvar att jobba :D


(Bilder på mage kommer efter jobbet)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Bara fem veckor kvar? Shit! Ååh, jag längtar tills man får se han... Kan bara tänka mig hur mycket ni längtar :P Tänk, du ska ha barn om 5 veckor (ca) och vi tog studenten för ca 1 år sen. Snacka om att mycke hinner hända på 1 år :P

Sköt om dig!

2009-06-10 @ 10:19:10
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0