Meza



Vi kom nyss hem från "Libanesen på hörnet", en libanesisk restaurang som ligger typ 100 meter här i från. Remi tyckte det var dags för mig att äta den mat han en gång var van vid och åt av varje dag. Det var gott, fast inget jag skulle kunna äta dagligen.. Men så där ibland går ju. Tur att Remi tycker om svensk mat ;)

Tidigare idag var vi på stan och fikade. Jag fick min latte som jag var sugen på :) Köpte ett par helt vanliga vita ballerina skor. Och det var väl på tiden för mina andra (som nu ska slängas) är helt trasiga. Det lossnar till och med bitar inifrån från dom för jag använt dom så flitigt :P


Så här kan meza se ut.. Det som vi åt idag. 
Vissa saker var gott, andra inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0