Strandbaden



Nu har vi kommit hem från en dag på stranden. Det blev aldrig så där jobbigt varmt för det blåste skönt vid vattnet där vi låg. Det kom inte ett ända moln för solen på hela tiden vi var där.. Klar blått :D Och min rygg är nu knall röd, även bröstet. Det röda övergår till brun sen, och det är tur det :) Magen blev det ingenting på, den är väl för uttöjd för att få någon färg.

Nu ska vi gå och lägga oss på studsmattan i skuggan och vila. Jag blir så trött när man suttit i solen så länge. Men underbart är det! :)


Remi i vattnet.
 Alla bada utom jag. Iskallt!


Strandpuss

Steker's



Förresten har jag gått 37 veckor nu och är inne på 38 :)

Kommentarer
Postat av: Pety

OOoohhh jag har alltid handduk över min mage så den är oxå vitast hahaha !!!

2009-06-24 @ 19:17:35
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0