Nu flyttar vi ett tag


Nu har jag klivit upp ur sängen. Solen skiner, så jag får ångest om jag ligger kvar i sängen för länge när vädret är bra. Men Remi ligger kvar och sover han :P

 Måste ner i källaren och hämta min fina rosa/lila resväska eftersom vi ska packa det som behövs nu när vi ska bo hos mamma ett tag. Om man skulle glömma någonting skulle ju inte det göra nåt, det är bara att åka hem och hämta det och det känns skönt.. Så kan man inte tänka när man ska ut och resa precis. Då brukar jag jämt sitta och tänkta "La jag ner den? Tog jag med dom där byxorna nu då?" Nu är det bara att åka hem som sagt :) Måste ändå hem och kolla posten ibland, och vattna blommorna.
Gud vad skönt att bo hos mamma nu när det ska bli fint väder i några dagar, då kan man ligga ute på gården och sola :) 

Nu blir det frukost!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det e mys med sol!=) Söt blogg=)

2009-06-21 @ 11:53:08
URL: http://minenhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0