Lite new stuff


Nu har vi kommit hem från en shopping runda i Valbo. Precis vad jag behövde för att få tillbaka ett normalt humör. Dock är det inte så kul när man för tjock för allt fint som man egentligen vill ha. Tex ett par jeans leggings som jag vill ha som jag testade fick jag knappt över vaderna i storlek S. Men man får göra det bästa av situationen. Det är ju bara fyra veckor kvar och jag vet att det är värt det, så klart! :) 


Den här köpte Remi åt mig :) Från JC.


Två stycken för 149 kr på Cubus. Perfekta tjockiströjor.



Den här ska lillen åka från BB med :)
(Bebis ansiktet är en lapp, inte ett tryck som det ser ut som :P)

Nu är vi hungriga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0