6 juni


Varför finns det en nationaldag? Vad är det meningen att man ska göra då egentligen? Aja, grattis Sverige eller vad ska man säga.. Haha! Dubbelt betalt fick man idag i alla fall eftersom det är en röd dag. Tackaaarr.


Nu har jag bara fem arbetspass kvar!! Förstå vad härligt. 
Idag jobbade jag tre timmar mitt på dagen. Emilie jobbade samtidigt som mig och hon var jätte duktig för att vara hennes andra pass, plus att det var mycket folk :) Sen kom Remi och hämtade mig. Vet inte varför han gjorde det, det visste han inte själv. Jag åker ju jämt buss eftersom jag har busskort men det var skönt att få skjuts en gång i alla fall. Vi passade på att åka förbi nere på stan och hyra en film. Det blev Flyga Drake. Har vilja sett den länge men Remi har inte inte det så vi har alltid hyrt någon annan. Idag hittade vi ingen annan eftersom vi redan laddat hem och sett dom flesta nya filmer, så finns det mycket som verkar dåligt också. Vi har alltid problem med att hitta en film vi verkligen vill se. Men idag fick jag som jag ville i alla fall ;) 



Nu har vi börjat med maten. Det blir fläskfilé och en hemmagjord potatissallad. Inte en sån fär kletig potatissallad utan en mycket fräschare och godare! Mamma brukar göra den och vi älskar den.
VM kval mellan Sverige - Danmark är det ikväll också. Heja SVERIGE!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inte dubbelt betalt:P bara som en vanlig söndag, för det var på helgen och inte i veckan:P jag blev också besviken:P

2009-06-07 @ 21:28:22
Postat av: emilie

Kändes skönt att du var där och jobbade med mig! :) Stöd! :)

2009-06-07 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0