Precis en månad kvar



Nu är jag hemma från mitt sista arbetspass. Det känns konstigt, typ som när man hade tagit studenten och visste att man aldrig skulle till skolan mer. Visserligen kommer väl jag tillbaka till jobbet när Remi ska vara pappa ledig men det är ett bra tag dit. Till dess ska jag bara vara hemma och njuta :) Vara hemma en månad och vila och förbereda sig inför lillens ankomst :) Nu känns det ännu närmre nu när man inte ska jobba mer. Idag är det förresten precis 1 månad kvar! 

Jag hoppas vädret blir bra nångång nu när jag äntligen är ledig så man får sola och få lite färg. Just nu bara ös regnar det ute och det är omöjligt att tänka sig att solen ens finns. Jag ska nu passa på att ta hand om mig själv lite. Tänkte duscha, lägga ansiktsmask, fixa och måla naglarna. Kan inte minnas sist jag la ner tid på att fixa och framförallt målat naglarna. Man har liksom inte orkat brytt sig är man har jobbat. Och vi får inte ha nagellack på jobbet heller så.. Det har känds onödigt att måla dom när man ändå ska ta bort det dagen efter. Men nu kan jag börja använda det hur ofta jag vill!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk att det är just nagellack som alla vi donkenbrudar törstar mest efter när vi blir lediga.

Jag lyxar fortfarande med det så ofta jag orkar..

Ha det så gott å hälsa Remi:-)

2009-06-14 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0