Varmt!



Just nu blir det väldigt dålig uppdatering på grund av sommarvärmen. Vem vill sitta framför en dataskärm i detta underbara väder?! Därför får det bli uppdatering så här på kvällskvisten.

Vi har vart ute hela dagen. Med vi menas jag, mamma och Erik. Remi och Jonas kom lite då och då. Men sen försvann Jonas ut någonstanns som vanligt, och sen träning. Remi åkte på möte för lite mer än två timmars sen. Efter det ska dom ut och äta. Vi får se när han kommer hem då :) Själv ska jag gå över till Ida klockan halv nio och kika på film med några av tjejerna. Det var lääängesen jag träffade dom tillsammans liksom
Jag har fått färg idag! Skulle blivit besviken om jag inte fått det, har ju vart ute hela dagen liksom. Men är inte alls lika brun som jag var förra året vid den här tiden. Då hade man ju haft färg hela året för att man solade solarium. Men det har jag ju inte kunnat gjort. Kunnat skulle jag väl, men vill inte riskera något när dom vet så lite om graviditet och solarium. Jag vill vara på den säkra sidan.




Til slut blev det ligga i skuggan


Vi försökte få internet att funka, men det gjorde det inte :P



Jag sitter nu vid vår nya mini PC, eller det är Remis. Men i alla fall håller jag på få damp! Är ju van vid MacBook och det är en viss skillnad lär jag säga!

Idag är det precis 3 veckor kvar! Inte nästa tisdag och inte nästa, men nästa :D

Kommentarer
Postat av: Christin M [ FOTOBLOGG ]

Åh en bebismage! :D

2009-06-24 @ 10:31:27
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0