Thai mat


Jag uppdaterade bara en gång igår. Dåligt av mig eftersom jag tänkte skriva ett inlägg till i alla fall. Men ah, så blev det inte. Skriver nu istället vad som hände igår.

Jag jobbade över i två timmar igår eftersom det flöt på så bra och jag kände mig inte nå trött i kroppen. Mer pengar blir det ju också. Åkte hem och duschade och gjorde mig klar. Sen gick jag & Remi ner på stan och kollade lite. Remi köpte nya jeans , vilket behövdes ;) Senare så gick vi ut och åt med Remis kompis på Lam's Terass, ett thailändskt ställe. Har aldrig ätit där tidigare men det dög :) Särskilt efterrätten, friterad banan med glass. I love it! Till förrätt tog jag soppa och thailand är väl känd för att ha starka soppor och jag instämmer verkligen! Mina läppar brann upp typ. Jag bytte till slut förrätt med Remi för vi kom på att det är inte så bra att äta så starkt när man är med barn. Hans var ändå godare så ;P Varmrätten var också god.. Oxfilé med jordnötsås. Jag älskar den såsen!
Hela tiden som vi satt där åkte det förbi flak med massa glada studenter. Dom verkade inte bry sig om vädret, vilket jag nog inte heller skulle gjort ;) Alla hade tak ändå så. Gud vad rolig dom hade! Helt galna. Hehe, så som det ska vara.

Nu ska jag & Remi åka och handla nåt gott att äta framför tvn ikväll :) Blir nog film idag för det är inge bra på tv.


P.S. Jobbar mitt sista arbetspass i morgon :D Hurra! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0