Bara-vara-hemma-lördag


Jag har inte skrivit på hela dagen fast vi bara vart hemma. Snacka om världens slöaste dag! Gör inte mig ett dugg :)
Vi gick upp ur sängen så pass sent att vi åt lunch på en gång i stället för frukost. Så la vi oss i sängen igen och kollade på Desperate Housewives avsnitt och åt glass. Efter det somnade jag i sängen ett tag, men vakade ganska fort och la mig i soffan med Remi i stället. Sen bestämde vi oss för att åka och köpa pizza :D Så nu har vi ätit upp och kollat klart på The Pink Panter 2. Och nu är det väl snart läggdags. Även denna dag hade ett slut.



Slappar i sängen


Mjölk till pizza är ett måste! 
Jag älskar pizzasallad :P

I natt blir det sista natten här hemma på ett tag. I morgon ska vi flytta hem till mamma ett tag. Dom ska börja rusta vårt badrum på måndag kl 07.00. Så i morgon blir det packa lite kläder och ta ut alla våra saker från badrummet. Egentligen skulle vi behöva ha en städ dag i morgon, men det får vänta tills dom är klar här hemma för hela lägenheten kommer väl ändå bli full av slipdamm och skit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0