Ljumsk problem



Jag har börjat fått jätte läskiga sendrag i ljumskarna! I några dagar har det vart så att jag nästa fått det, men igår så slog det till. Aj och fy tusan vad läskigt det känns :S Det går på tre-fyra sekunder sen är det över men aj ändå. Själva känslan är som när en bebis buffar till en hårt inne i magen, fast det gör ont också och det är i ljumsken. Undra om det har någonting att göra med att jag närmar mig förlossingsdatumet? Jag ska googla på det :P

Idag ska jag träffa Diana. Tessan hänger nog också med. Båda dom med sina små sötis ungar och jag med min fortfarande inne i magen. Men snart är det min tur också :D Som jag längtar!! Ni som vart/är gravid förstår hur det känns, men ni som inte vart/är det kan inte föreställa er. Det är en speciell längtan :)




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det är precis som du säger någon som inte varit gravid vet inte hur det känns! ;)



Och när folk frågar hur det känns nu efter jag fått barn så brukar jag säga åt dom att, nu när jag fått barn vet jag vad ren och skär lycka är , det vet man inte innan man fått barn.. Iaf inte enligt mig! :)

Det finns ingenting som går att jämföra med det..



Grattis till plutten i magen förresten! ;)



2009-06-29 @ 16:55:22
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: * Desirée - mamma till Melody *

jag vet ;) Men ögonblicket barnmorskan lägger upp din bäbis på bröstet - det slår allt vill jag lova ! :)

2009-07-01 @ 00:28:19
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0