The Sims 3



Jag bara skriver så här på kvälls kvistarna nu för tiden. Men det är för vi passar på att göra saker på dagen nu när man är ledig som vi har vart i två dagar :P Blir nog mer uppdateringar när jag slutar jobbet. 
idag har vi vart ute hos pappa, Hannah och Sarah och hälsat på :) Som alltid är vi lite läskiga i början tycker Sarah men sen så släpper det loss. Idag busade hon rätt så mycket med Remi, tror hon flirtade lite där ;) Så satt hon i mitt knä ett bra tag och lekte och kramades. Hon är så söööt! Snart kan hon springa också. Just nu går hon, fast i en väldans fart så snart kommer det nog något springsteg :) Goungen.

Före vi åkte till dom så var vi på Siba och köpte The Sims 3 åt mig. Jag är ett hemligt fan av The Sims. Jag älskar att spela det! Kan sitta hur länge som helst med det. Remi köpte något spel han också, fast tv-spel, som han sitter och spelar nu. Jag skulle ha spelat mitt för fullt också om det vore så att det funkade. Men det gör det inte, inte riktigt. När man ska göra sina gubbar så är dom helt svarta så man ser inte hur dom blir. Hur kul är det då? I morgon efter jobbet ska gå tillbaka med spelet :( Så typiskt. Bara för jag köpte ett spel för första gången, som jag tycker är skit kul dessutom så krånglar det så klart. Hoppas det finns någon lösning på problemet i spelet så jag kan behålla det ändå.



Nu är jag trött och jag börjar jobba halv tolv i morgon så det blir nog somna i soffan nu ikväll för att göra Remi sällskap framför tvn. Inte så mycket till sällskap om man sover kanske. Men bättre än att han får sitta här helt själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0