Ett år sedan


Idag tar Vasaskolan studenten. Såg typ fyra studenter imorse på väg hem från tandläkaren och kunde så klart inte låta bli att tänka på vår student förra året och allt kul som var runt omkring den. Bal, vattenkrig, brännboll och barrundan. Ååhh! 
I morgon tar eleverna studenten från resten av gymnasieskolarna här i Gävle. Bland annat Borgarskolan som jag gick på. Inte kan man gå och kolla heller för jag jobbar 10-14, alla går ut halv 12. Det var är typiskt!
Ja, alla minnen från studenten är fina :) 

Balen


Förfest inför efterfesten, vattenkriget.



Förfest inför Barrundan.
Jag har vart smal jag också. Kan man inte tro nu :P


Studenten


Pepp


Tidningen var jag med i också.

Allt har gått så fort efter studenten! Nu ett år efter bor jag i en lägenhet med min älskade Remi och vi ska bli föräldrar om en månad. Jag som sa att jag skulle bo hemma hos mamma en längre tid för att kunna jobba, spara pengar och ut och resa. Nu blev det helt tvärtom. Men klagar gör jag inte. Jag trivs mycket bra och är så glaaaad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja går på john bauer vi går ut 13.00 å inte tidigare

2009-06-11 @ 19:33:45
Postat av: Ida

ja en del saker blir inte som man trott men om jag får säga vad jag tycker så gjorde du ett riktigt riktigt bra byte;-)

2009-06-11 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0