1958-2009


Idag har jag egentligen inte gjort någonting. Det är lika fint väder som det har vart sen i måndags, alltså kanon, men har inte lust att ligga i solen när hela ryggen är bränd och svider som bara den! Jag har legat på studsmattan ett tag och läst. Sen har jag pratat med Diana i telefon. Skulle ha träffat henne idag men hon var så trött. Vi bestämde att vi ska ses på söndag i stället då Tessan också joinar oss :D
Nu ska jag åter igen gå ut och lägga mig på studsmattan och läsa.


Ni har väl förstås inte missat att "King of pop" dog igår? Det hade jag, men tack vara alla vänner på facebook blev även jag uppdaterad inom nyhetsvärlden. Jag pratar så klart om Michel Jackson.. Usch det är läskit att en sådan stor kändis som han även var mänsklig nog att dö. För mig är typ kändisar odödliga. Men vad då.. Man kan ju inte betala någon för att få ett evigt liv. Undra hur mycket det skulle kosta förresten, om det gick alltså?


1958-2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0