Uppehåll


Idag är vädret så pass att man kan ta sig ut. Fint är det inte men det regnar inte i alla fall. Om sommaren ska fortsätta så här vet jag inte vad jag tar mig till. Hur kul är det då? Fast i ge för sig så kommer ju lillen snart och det slår ju allt! Då får vädret vara hur dåligt det vill bara vi får vara med honom ;)
Idag efter lunch nångång ska jag träffa Ida. Nu ska hon hålla sig hemma över sommaren. Inte åka bort någon längre tid någonstanns i alla fall :) Det blir bra! 

Nu ska jag duscha och göra mig klar. Det tar ju sin tid när man tvättar håret. Då ska det torkas och plattas efter. Det är så drygt tycker jag. Kan jag inte få ha platt hår utan att behöva platta det med tång. Mitt hår skulle må super bra då tror jag.. Och växa fortare. 

En och en halv vecka kvar till lön. Jag längtar! Kommer knappt få något för jag jobbade jätte lite i maj, men ändå. 


Ida & jag, Halloween 07.



Kommentarer
Postat av: katarina

vsg:d va så lite så...tkr om din blogg:D hihi

2009-06-15 @ 12:20:00
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0