Då har man rena kläder igen


Då är vi klar i tvättstugan. Vi hann tvätta allt utom sängkläderna och det gör ju inget, det kan vänta till nästa gång.
Nu sitter jag bara här med datorn i knät och samlar ork till att bädda rent i sängen. Finns det något drygare att komma på att sängen är obäddad när man ska gå och lägga sig. Därför måste jag göra det nu. 

I morgon är jag ledig. Måste ändå gå upp tidigt, väldigt tidigt eftersom jag har tid hos tandläkaren klockan 07.15. Känns lite så jobbigt så där, men allt för att få ta bort tandställningen snart :) Den där jäkla gluggen som vi väntar på att gå igen har inte rört sig ur fläcken sen sist. Vi får se vad vi ska göra åt det eftersom dom inte vet vad dom ska göra om det inte funkade med det dom gjorde sist, och det gjorde det ju inte. Det får vi se i morgon. 


Det blir nog läggdags snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0