Sol på bryggan


Även denna dag har spenderats i solen, så klart. Jag, Erik och mamma var på ett ställe kallat "Svartvik". Det ligger i skogen vid en sjö kan man säga. Det finns ingen strand, men där vi brukar vara finns det två bryggor som man kan ligga och sola på. Så finns det en eldstad där man kan grilla korv och massa bord och bänkar man kan sitta och äta och fika vid.
Vi var där i ungefär 4 timmar. Idag doppade jag mig i alla fall till låren för att svalka av lite bara. Det var jätte skönt i vattnet. Jag skulle ha badat om jag inte var så rädd för att få mjölkstockning. Det vore lite jobbigt faktiskt.

Efter det åkte jag och mamma och handlade. Jag köpte våra första blöjor :D Hade en kupong så vi fick ett paket med "new born baby" gratis. Var tvungen att köpa det nu för kupongen gick ut den sista Juni, annars skulle vi bara glömt det sen också. (om ni tyckte det lät för tidigt att köpa det nu så fick ni förklaringen där ;P)


Erik och jag på bryggan.


Das Krusbär :D


Blek mage!


Erik perik

Nu ska vi fika lite kvälls fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0