20:e augusti kan den åka av


Återigen gjorde jag inget speciellt hos tandläkaren. Bytte ut och fixade det som alltid görs när jag är där. Så jäkla tråkit. Det som inte gjorts förut var att hon bokade en tid för att ta bort den 20:e augusti. Mest för att utifall det skulle vara klart då och att det så svårt att få tider. Om dom inte kan göra mer än vad dom gjort och om det ser bra ut kommer jag få ta bort den. Jag ber till Gud att jag får göra det! Nästa gång jag ska dit är den 1 juli, får se vad dom gör då för roligt.

Efter tandläkaren gick jag och la mig igen. Klockan var då 8 och jag sov till 13. Hur skönt som helst! Men när jag vaknade kände jag mig lite dålig. Inte riktigt frisk till hundra. Får se hur jag mår under dagen. Ska inte göra någonting, bara vara hemma och städa lite och ta hand om mig själv tills Remi kommer hem. Han slutar kl 19, då får jag sällskap :) <3

Inte nu på måndag men nästa (en och en halv vecka) så kommer dom och rustar vårt badrum! Weej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0