2 besök kvar



Hos barnmorskan gick det bara bra och hon som jag hade var jätte snäll och gullig. Henne skulle jag nog vilja ha som min "fasta" barnmorska. Men nu ska jag bara dit två gånger till så det spelar ju ingen roll, och det är inge fel på min barnmorska heller. Hon är också jätte bra!
Både jag och bebis mår bra visade allting. Hans hjärta lät hur fint som helst sa hon och nu ligger han som han ska till han tittar ut. Huvudet jätte långt ner i bäckenet Ååh vad jag längtar tills min lilla kommer!!

Får se vad jag ska göra nu. Tessan svarade inte :/ Jag blir väl så uttråkad att jag till slut börjar städa eller nåt. Men det gör inget att jag inte har något att göra. Det är ju meningen att jag ska vara hemma nu och ta det lugnt och vila inför och efter förlossningen. Och det får jag betalt för, så det gör ingenting ;)


Det gick inte att ladda upp kort tidigare idag så jag testar om det funkar nu.

  
Nu känner jag mig bra tjock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0