Till spjälsängen


Jag kunde inte ladda upp bilder igår på vår goda mat. Men nu kunde jag :D
Det blev inge kolla på film igår, den som vi hyrde alltså. Vi kollade på fotbollen i stället och Sverige vann.. Inte :/ Varför gjorde dom bort sig vid staffen? Den skulle ha suttit för då skulle det ha blivit oavgjort i alla fall. 


Potatissalladen


Och tjocka jag redo att hugga in :P

Idag har vi vart på Ikea och köpt grejer till spjälsängen :) Det var Remi som tyckte att vi skulle göra det och jag blev chockad på ett mycket bra sätt. Han har annars tyckt med allting "Nej, det behövs inte än." Men idag tyckte han "Vi kan lika gärna göra det nu" Kan bero på att nu är det ju inte så länge kvar och Remis kompis har sagt att han ska köpa sängen till oss nästa vecka, (som en present). Jag blev glad när Remi sa så för jag älskar att köpa grejer till lillen, då känns allt mer på riktigt. Men jag kan fortfarande inte förstå att vi ska bli föräldrar. Underbart. 
Vi ska ta tillvara på den ensamma tiden som vi har kvar tillsammans så gott det går för vi kommer ju aldrig vara själva nå mer så som vi är nu liksom. Vi kommer alltid ha en annan liten att tänka på och ansvara för. Ända tills han flyttar hemifrån har vi ett stort ansvar hela tiden, och det är ju ett antal år innan våran Elias blir så pass stor. Men själv klart längtar vi efter honom för det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0