Slut på sängen



Remi är med sin vän på Ikea för att köpa spjälsängen som vi har planerat ända sen vi såg den för första gången att köpa. Tror ni den fanns? Nej, så klart inte! Den var slut, och dom vet inte när eller om dom kommer få den igen. Men som tur är kan man beställa från Ikeas hemsida. Var nyss in på den och såg att den fanns. Så det får bli att vi beställer där i från. Kommer inte få den förrän ca två veckor då men det gör inget egentligen. Han tittar ju ut om fyra, förhoppningsvis.


Nästa måndag är det planerat att dom ska börja rusta om vårt badrum, samt att vi ska få nya bänkskivor i köket. Vi har fortfarande inte fått hem några alternativ på vad man får välja. Färg och så. Jag hoppas det kommer i veckan. De första dagarna måste vi bo hemma hos mamma för det går inte att vara hemma när dom håller på här. Vart ska vi gå på toa och duscha liksom? Plus att det låter nå fruktansvärt när dom håller på borrar och grejar. Kanske blir vi kvar där tills dom är helt klar, det visar sig. 
Jag kommer ihåg att i början när jag var gravid så var jag väldigt känslig mot lukter. Jag kunde inte ens gå in i vårt badrum typ. Borstade tänderna utanför för annars fick jag kväljningar med tanken på att jag fick badrumslukten i munnen annars. Haha. Nu kan jag i alla fall vistas i det men det ska bli sjukt skönt med ett helt nytt och fräscht badrum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0