Regn på studenterna



Nu ska jag göra mig klar och sen åka till jobbet. Börjar klockan 10 och slutar 14. Det är så skönt att sluta så där tidigt. Rena lyxet :) Efter dagens pass så har jag bara två kvar, lördag och söndag :D Det är också lyx!

Idag tycker jag synd om dom som ska ta studenten. Vädret är inte på topp precis, vilket kan göra att man själv inte heller blir på topp. Men hoppas alla får kul ändå och att vädret inte stoppar något. Det ända som inte blir så kul är väl kanske att åka flak i sånt här väder. Men det är bara stanna längre på bjudningarna och åka mindre. Så låt inte vädret stoppa er. Det kommer bli en av era bästa dagar i ert liv ändå :D



Kommentarer
Postat av: katarina

jaha okej, de va fint kort iaf:D tycker du har en fin blogg och tycker om att läsaa den, läser den varje dag:D hehe

2009-06-12 @ 12:04:29
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0