Lång fika på stan



Nu har jag vart på vift på stan med Isabell och Mimmi sen klockan 12. Mötte Isabell på stan då för en fika. Lite senare kom Mimmi. Vi satt där i tre timmar och bara babblade, och trevligt var det ju också :) Sen gick vi och kikade i lite butiker. Jag köpte två mössor åt lillen på H&M. Man måste skydda lilla huvudet från solen vettni. Jag skulle även köpt ett paraply eftersom regnet öser ner här men glömde det så klart. Fattar inte hur jag kunde glömma det, man blir ju påmind varje gång man går ut att man behöver ett liksom :P Men jag ska ändå åka ut till Valbo nu så jag kan köpa ett där. Så ska jag förbi jobbet och hälsa på Emilie som börjar jobba hos oss idag ;) Det blir spännande! Blir väl även så att jag äter där för jag är hungrig!


39,50 för båda mössorna :)

Älskling slutar kl 19 så jag ska se till att vara hemma tills dess. Jag vill kramas med han, har saknat honom idag! :)




Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul att du kom och hälsade på mig idag! :) Hihi. Blev glad då!

2009-06-05 @ 00:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0