Fångad av en stormvind



Gaash vad det blåser ute! Har vaknat ett antal gånger i natt av att det har låtit som blåsten ska dra med sig hela balkongen. Men den satt kvar nu på morgonen kunde jag konstatera och det var ju bra :P Idag, hit tills i allafall har vi klara oss från regn. Men det kommer väl säkert komma under dagen. Vad tog sommar värmen vägen?

Idag blir det jobb. Från 11 till halv 4. Jag antar att det kommer vara en hel del folk nu när det är sånt här väder och det är ju fredag. Hoppas tiden går fort!

Snart får Tessan barn! Om 18 dagar är det beräknat. Jag tror att hon kommer få en pojke :) 
När dom 18 dagarna har gått så har jag bara 20 dagar kvar :D Nu längtar jag så mycket så att jag skulle vilja sova fram till den 1 juli så tiden går fortare. Då är det bara att köpa allt det sista och förbereda hemmet tills lillen kommer :) Men tyvärr går det inte att göra riktigt så. Men dagarna går ju framåt, det gör dom. Fast.. lite fortare tack ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0