En lugn midsommar


Här sitter jag hemma i soffan och kollar på Tyra Banks show medans det flesta andra taggar inför kvällen med fina drinkar. Men jag gillar mer sättet jag gör det på. Att sitta här och ta det lugnt. Ska snart börja göra oss klar för att åka hem till mamma. Vi ska vara där och "fira" med massa mat, jordgubbar och annat gott :) 
Synd att det inte är sol och varmt, då skulle man ha kunna sitta ute på altanen och äta vilket skulle vara mer sommarkänsla. Så skulle man ha kunnat spela kubb och så. Men men, nu är det molnigt och vi får hoppas att det inte börja regna bara. Man får göra det bästa av situationen :)

Jag kan inte sluta tänkta på Tessan och hennes bebis. Gud vad mysigt. Dom får tillbringa midsommarafton på BB (om dom inte får åka hem idag då) men det skulle jag inte ha något emot. Det är lite annorlunda och kul ju! ;)
Jag längtar tills hon hör av sig så jag får träffa dom och se det lilla underverket :) Och även träffa Tessan, i sin normala storlek ;) hihi


Ha en trevlig dag & kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0