En annan spjälsäng blev det

Att träffa Ida igår var lika trevligt som vanligt. Vi gick på stan först sen tog vi en fika på Java. På väg till Java stötte vi på en kändis. Niklas Bäckström ni vet. Vi stannade upp en minut och Ida små pratade lite med honom eftersom hon känner han. Att se han känns inte som att se en kändis ändå, fast han är det. Han är också från Valbo som mig och har gått på samma skola, så har man ju sett han lite då och då som man ser alla andra folk. Eftersom man vet vem han är så pass länge tillbaka så känns han inte som en sån där riktigt kändis. Men han är ju grymt stor och känd egentligen. 
Jag och Ida var på fest hemma hos honom och hans bror för jätte länge sen :D haha, på högstadiet någongång. 
Det ända jag tänkte på igår när jag såg han var att han borde klippa topparna. Det lär väl han ha råd med liksom :P



Så här såg det ut i vårt sovrum när jag kom hem från stan igår :D





Remi och hans kompis hade vart till Barnens Hus och hittade den här sängen. Jag gillar den jätte mycket, så det får bli den istället för den från Ikea :D Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Verkligen jättefin!:D

2009-06-18 @ 22:12:30
URL: http://mysticalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0