Alltid solkräm


Ingen uppdatering igår, sorry.

Idag var vi uppe tidigt för vi lämnade in bilen på service klockan 8 hos Volvo. Lite bättre kommer den bli men de dyraste sakerna kommer inte göras. Det får vi fixa senare. Om man skulle fixa allt skulle det gå på typ 11000, vem har råd med det bara så där? Inte vi i alla fall. Den som har, säg gärna till oss så kan du väl betala åt oss :P Servicen var ändå nödvändigast just nu.

Vad ska man göra nu när man är så här tidigt uppe? Jag ska i alla fall duscha, så¨kan man ju måla naglarna för att få tiden att gå. Jag tycker det är jobbigt att måla naglarna.. Jag är inge duktig på det, så det kommer väl ta lite tid, hehe.
Sen ska vi åka och bada med Remis kompis Bassel och hans dotter Jaquline. Världens sötaste tjej! Vädret ser lite lurigt ut. Varmt är det! Men himmlen har tumma moln över sig. Det försvinner lite senare får vi hoppas :)


Den ska med idag, som alltid!


Jag har förresten börjat flagna på min rygg där jag var bränd förr. Bläsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0