38 grader i solen typ


Idag har vi (jag, mamma och Erik) vart och badat igen :) Det var jätte varmt i vattnet så till och med jag doppade mig! Årets första för min del. Hoppas jag inte får mjölkstockning nu bara :P Men det är nog ingen risk för i luften var det hur varmt som helst. Varmast av alla dom underbara soliga dagarna som vart.
Tänk dom stackrana som åkt utomlands den här veckan. Det lär kännas ganska onödigt om man är ute efter sol och bad som man oftast är när man åker till utlandet. Slös med pengar skulle jag känna!
Efter det åkte vi och handlade lite som fattades till maten. Det blev grillning. Remi och Jonas kom hem lagomt till maten båda två. Till efterätt jordgubbar med mjölk. Nu sitter vi framför tvn och käkar godis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0