Kräftan


Sitter i soffan och kollar på tv, halv åtta hos mig. Jag tycker det är bra, och det som gör det bra är Helge Skog som är den osynliga programledaren kan man säga :P Han säger jämt så roliga saker, haha.

Idag tog vi en såndär lång sovmorgon igen. I alla fall jag och Elias. Remi gick till jobbet vid 11. Han börjar inte jobba förrän i morgon men han blir deppig av att bara vara hemma tycker han och han har saknat att jobba lite :P Inget illa menat mot mig och Elias utan han är bara så och det vet jag ;) Han var bara där i tre timmar sen gick vi ner på stan och åt lunch, kollade runt lite.

Nu ska vi laga en sen middag och det blir inge annat än kräftor. Jag har inte ätit det sen jag var liten så det ska bli spännande.


Remi tycker dom ser läskiga ut så vi får se hur det går att äta dom då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0