En "fixa till sig" dag



Om en stund ska jag åka till frissan. Ska klippa topparna och slinga utväxten :) Väldigt behövligt om jag säger så! Kommer känna mig bra mycket fräschare med ljusare slingor nu så här på sommaren än en äcklig råttfärgad utväxt. Jag älskar när mitt hår har fått sig en omgång hos frisören. Men det har jag sagt i ett antal inlägg förr så det vet vi :P
Efter frisören ska jag möta upp Ida på stan. Ska gå och kika tills klockan blir 16.30 för då har vi tid på ett ställe där som ska ta fram olika produkter som passar vår hy, så ska vi få bli sminkad med sommarens nya färger. Så var det något mer också men kommer inte ihåg vad det var. Jag kommer heller inte ihåg vad stället hette men tur att jag kommer ihåg adressen i alla fall :P Detta kommer vi få gratis tack vare Diana :)


Har glömt lagt upp bilder på saker jag köpte i måndags.


Amningsbh från H&M. Jätte sköna!


Klänning från H&M, 98 kr på rea. Storlek 34, så den kommer passa efter graviditeten också. Bra!


Nagellack. Färgen ser oragnge ut i vissa ljus så jag vet inte om jag gillar det riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0